Rento kesä?

23.06.2026

Mä toivon, että sun kesä on hyvä kesä ❤️

Sellainen, että saat elää ja olla omaa tahtiasi, rauhassa, rauhallisesti.

Ja kun hulivili iskee, niin saat sielusi kyllyydestä revitellä oikein kunnolla: tanssia ja laulaa pitkin pellon piennarta tai mitä nyt sattuukaan mieleesi juolahtamaan, että siis pystyisit kerta kaikkiaan päästämään irti kaikesta kontrollista ja antaisit palaa juuri niin kuin juuri siinä hetkessä tuntuu mukavalta ❤️

Toivon, ettei sun tarvitse suorittaa mitään eikä todistella mitään kellekään tai esittää muuta kuin vaan oot oma itsesi.

Toivon, että nautit kesästäsi!

Ja muistathan, että hyvä kesä tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Myös vaatimaton kesä, edullisine puuhineen voi olla super hyvä kesä! Sisälläkin voi viettää hyvää kesää!

Luo itsellesi sulle mieluinen kesä äläkä vertaa sitä kenenkään muun kesään! Sä saat nauttia ihan omalla tavallasi ❤️

Rantakallio, merta ja sinistä taivasta
Voisin istua rantakallioilla tuntikausia ja vain katsella näitä maisemia <3

Kesäterveisin Maarit ☀️